Тема проекту: „Час – це велике багатство людини.
Той,
хто ціну часу знає, швидко цілі досягає”.
Обґрунтування вибору проблеми:
Що
таке Час? Чому для людини від біжить з неоднаковою швидкістю? Чому так часто
нам його не вистачає? Чим старшою стає дитина, тим актуальніше звучать ці
запитання.
Потік
інформації, що постійно збільшується, непроста шкільна програма, поява нових
інтересів і захоплень створюють для учнів 3-4 класів природну проблемну
ситуацію, що вимагає розв’язання. У багатьох дітей виникає гостра проблема
нестачі часу. Кожен вирішує її по-різному (незважаючи на рекомендації вчителів
і батьків). А дехто вже звик рахувати кожну хвилину й перестав у повсякденній
гонитві за результатами розуміти її зміст.
МЕТА: Закріпити вміння орієнтуватися у часі;
визначати час за годинником; розв’язувати задачі на визначення часу;
-
збагатити словниковий запис учнів, розширити знання з теми: „Годинник. Час.
Розпорядок дня” з англійської мови;
-
підвести дітей до розуміння того, яким різноманітним, результативним і цікавим
може бути життя за раціонального розподілу часу;
-
аналізуючи свій досвід і досвід однокласників вибрати шляхи (способи, прийоми)
збереження часу;
-
вчитися правильно розподіляти свій час шляхом самовдосконалення;
-
формувати загальні навчально-інтелектуальні вміння: мотивацію до діяльності,
уміння відокремити головне від другорядного тощо;
-
проаналізувати розподіл часу залежно від зайнятості учнів;
-
створити ситуацію, що сприяє розвитку працьовитості, активності,
відповідальності;
-
підвести учнів до аналізу власних вчинків до осмислення подій власного життя.
ХАРАКТЕРИСТИКА
За кінцевим результатом: теоретико-практичний.
За
змістом: навчальний,
міжпредметний
За
кількістю учасників: колективний
(груповий).
За ступенем самостійності: частково-пошуковий.
База реалізації проекту: ЗОШ І-ІІІ ст.
№ 6, 3 А клас.
Учасники
проекту:
1.
Учні 3 А класу.
2.
Вчитель початкових класів Сахнюк С.І.
3.
Вчитель інформатики Коваль Ж.Л.
Термін
реалізації проекту: три тижні.
Прогнозований
результат
1.
Підвищення результативності навчання з математики,
інформатики та формування різноманітних компетенцій (інформаційних, соціальних,
комунікативних).
2.
Посилення мотивації до навчально-пізнавальної діяльності
з математики та „Я і суспільство”.
3.
Розвиток креативного мислення учнів.
РЕСУРСИ
Матеріально-технічні: комп’ютери,
проектор, мультимедійна дошка,
канцтовари.
Інформаційні:
Методична література
1. Л.В.Зазуліна.
Педагогічні проекти: Науково-методичний посібник,
2006, Хмельницький-Кам'янець-Подільський „Абетка-НОВА”.
2. Проектний
день у початковій школі. // Початкова школа,
2006, № 5. - с. 28-30;
3. Проектна
діяльність учнів на уроках читання. // Початкова
школа, 2007, № 1. - с. 14-17;
4. Метод
проектів. // Початкова освіта, 2006, № 16;
5. Людина у
світі потреб: Що було колись, є тепер і що буде?
Колись і зараз. // Початкова школа, 2006, №
24. – с. 4-5,
20-21;
6. Мій робочий
день. // Англійська мова в початковій школі,
2006, № 9. - с. 24-25;
7. Проектуємо
урок разом. // Англійська мова в початковій
школі, 2006, № 9. – міні журнал.
8. Евгений Шварц
«Сказка о потеряном времени»;
9. Енциклопедії.
10. Тамара
Коломієць „Книжкар-Годинникар”.
Internet-ресурси.
ЕТАПИ ПРОЕКТУ
1. Підготовчий.
Учні були попереджені за тиждень
про тему проектного дня. Протягом цього часу вони
-
добирають інформацію та необхідні для роботи матеріали (енциклопедичні
довідки, цікаві факти з науково-популярних видань та сайтів Internet;
-
опрацьовують казку „Король часу” та казку Євгена Шварца „Казка про
втрачений час”;
-
виготовляють макет годинника.
2. Організаційний.
Учасники проекту приходять у
комп’ютерний клас, готують необхідні для роботи матеріали.
3. Пізнавальний.
- урок 1,2 – комплексний урок з математики
та інформатики „Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником”;
- урок 3 – англійська мова „Годинник. Час.
Розпорядок дня”.
4. Дослідницький.
Проводяться експерименти,
досліди, тренінги
-
урок 4 – „Я і суспільство” „Як досягти успіху”.
5.
Творчий.
Виготовлення учнями особистих
(групових) проектів (міні-книжок „Золота хвилина”).
6.
Підсумковий.
- урок-презентація учнівських
проектів.
ОЦІНКА ДІТЬМИ СВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРОЕКТУ
Робота в групах
-
Виберіть, який на вашу думку, ваш проект
-
Я вважаю, що наш проект…
Приємний
|
Неприємний
|
||
Одноманітний
|
Різноманітний
|
||
Цікавий
|
Небажаний
|
||
Легкий
|
Важкий
|
||
Потрібний
|
Складний
|
||
Простий
|
Зрозумілий
|
||
Незрозумілий
|
Захоплюючий
|
||
Корисний
|
Творчий
|
ОЦІНЮВАННЯ ПРОЕКТІВ. ВЧИТЕЛЬ ПІДВОДИТЬ ПІДСУМКИ
Етапи
виконання проекту
|
Бали
|
1. Дослідницький (збір інформації)
|
|
2. Робота в групі
|
|
3. Захист проектів
|
|
Загальний бал
|
Максимальний бал
за один етап виконання проекту - 5
Немає коментарів:
Дописати коментар